FORÅRSUDSTILLING 2024: ÅBENT/ÖPPET 23. MARTS - 7. APRIL samt 13-14. april, 10:30 - 17:00, HÄRNESTADSVÂGEN 127, VED PULKEN! tlf: +45 31 69 47 26. (EVT. ÆNDRINGER ANNONCERES HER)

19. marts 2020

UDSTILLING AFLYST - UTSTÄLLNING INSTÄLLD

Her er et af værkerne, som er malet til årets, aflyste, udstilling.

Jeg tror, at vi alle kommer til at tænke tilbage på, hvordan vi handlede i den forbandede situation, som vi nu befinder os i. Derfor må jeg desværre meddele, at jeg aflyser min udstilling.
Jeg elsker at holde udstilling her hjemme, elsker at tale med folk. Min forårsudstilling er det tidspunkt på året, hvor jeg møder mennesker, alle samlet om en fælles, og enestående, naturoplevelse.  men jeg ville personlig have svært ved at slå den tanke ud af hovedet, at jeg måske, måske ikke, havde gjort mit hjem til en central for smittespredning.

Jeg kommer til at være i Pulken under tranevåren, og formidle om tranernes kommen og gåen, som jeg har gjort det hvert år siden 2008. Det bliver dels på sikker afstand - heldigvis råber jeg højt - dels her på bloggen.

Det er i dag rigtigt forår. Nældens takvinge og citronsommerfugl flyver i haven. Solen skinner og vinden er jævn fra vest. Det kan ikke vare længe før jeg, her fra min plads ved tegnebordet, ser de første traneflokke, som er nået over Østersøen. Det er sådan en slags dag i dag. Nu vil jeg gå ud og være i det.

Deyr fé
Deyja frændr
Deyr sjalfr it sama
En or∂stirr
Deyer aldregi
Hveim er sér gó∂an gestr