FORÅRSUDSTILLING 2024: ÅBENT/ÖPPET 23. MARTS - 7. APRIL samt 13-14. april, 10:30 - 17:00, HÄRNESTADSVÂGEN 127, VED PULKEN! tlf: +45 31 69 47 26. (EVT. ÆNDRINGER ANNONCERES HER)

11. april 2021

FORÅRET KALDER - I DE KOMMENDE DAGE ÅBENT EFTER AFTALE

 

Atlingand og dobbeltbekkasin, Pulken 10. april '21
 

I det næste par dage holder jeg åbent efter aftale. Den eneste forskel i forhold til hidtil er, at jeg ikke nødvendigvis er hjemme i åbningstiden. Ring derfor til mig først; enten er jeg hjemme, eller vi kan lave en aftale. Tlf: +45 31 69 47 26. Det er foråret som kalder. Fint er her i Pulken, men verden er også anemoner, urfugle og højmoser; og hvordan ser der ud i sandsteppen? Jeg vil gerne have mulighed for at se lidt også på dét, Ring til mig, så finder vi ud af noget. Husk på, at jeg ikke bliver sur men derimod glad, for at få besøg - ellers ville jeg ikke være så tilgængelig som jeg er. Min åbenhed kommer af ønsket om at bidrage til, at så mange som mulig får evnen til at opleve naturen på egen hånd og af min glæde ved at dele oplevelser med andre. Man skal ikke forveksle det med amatørisme; jeg er præcis lige så højrøvet som de fleste andre professionelle kunstnere, men i modsætning til flertallet af dem, har jeg faktisk noget at have det i. Bid spids på den.

Du ved garanteret, at jeg maler fugle, men jeg laver også så meget andet. Bl.a. er jeg igen begyndt at indspille musik. Efter nogle år hvor min primære musikalske aktivitet har været at spille trommer i bandet NO GOD er jeg i gang med at indspille til en ny udgivelse, denne gang en soloudgivelse med NASA DUDE, som er det bandnavn jeg har udgivet mine egne ting under siden 1995. Disse ting kan man ikke høre endnu, men min seneste udgivelse kan du høre her: https://timtimtontraeger.bandcamp.com/album/nasa-dude-p-bornholm

Desuden er der endnu en udgivelse under vejs, også NASA DUDE. Den er planlagt som et firedobbelt album med indspilninger fra de sidste ca 30 år. Hvis alt går vel burde således noget i retningen af 100 uudgivne numre blive tilgængelige indenfor en nogenlunde uoverskuelig fremtid.